۱۳۸۸ فروردین ۲۰, پنجشنبه

جفر 3 ردیات عقلانی و توحیدی علیه جفر

با سلام در کامنها دوستان خواستند که در مورد موارد مختلف علوم غریبه بنویسم.توجه داشته باشید که هدف بنده هم همین است اما باید کمی حوصله کنید چون بر اساس مشترکات قانونی را تایید یا رد میکنیم در غیر اینصورت مطالب علمی ما نیمخورده و ناقص خواهد بود.خب مشتر کات قبلی ما این بود توحید و یقینی بودن و صحت کلام خدا و احادیث معصومین علیهم السلام .اما هر حدیث مجعولی را نمیتوانیم بپذیریم مگر این که سلسله روات رجالی داشته باشد.تازه آن موقع باید کل سلسله تایید شده باشد.تازه بعد از آن باید دید در چه موضعی بوده(تقیه یا در حالت عادی)بعد از آن درایت الحدیث بدانیم بعد ازآن در باب دعا ها باید دید برای بقیه هم افاده میکند یا بقصد ورود نمیتوان خواند.(اگر دستوری برای فرد بخصوصی با حالات خاصی صادر شده باشد دلیل نمیشود برای دیگران هم افاده کند پس میگویند فلان دعا یا دستور را بقصد ورود نمیشود خواند).مشترک بعدی این است که هیچ کس جز خدا یا مرتبطین با خدا(ملائکه و معصومین علیهم السلام)نمیتوانند از آینده خبر دهند و خواب و مکاشفات و سیر و ... مورد اعتنا نیست.علت آن را هم گفتیم چون ارادهء خداوند بر کل مخلوقات محیط است و آینده هنوز نیامده،و چون کلام ممکن الوجود مطابق دانش او ناقص است و محال ممکن است که احاطه بر علم خداوند داشته باشد ،پس هر کس با هر علمی هر آنچه که از آینده بگوید دروغ است.حتی اگر تصادفا واقع شود.(چون بدون احاطه به آینده اظهار نظر بیجا نموده)اینها مشتر کات ما است.در دهها حدیث و روایت مستند و صحیح از ائمه و پیامبر صلی الله علیهم اجمعین همینطور در نهج البلاغه و ... مدعی پیشگویی لعنت شده و در حدیثی از امام صادق علیه السلام آمده که هر کس نزد پیشگویی برود و او را تایید کند کافر شده بر هر آنچه بر پیامبر صلی الله علیه و آله وسلم نازل شده.همینطور فال و تطیر نمودن حرام است و...اینها مشتر کات ما است بر اساس احادیث صحیح.خب حالا یک عده از آسمان نازل شده اند که بله جفر علمی است که حضرت امیر علیه السلام برای آینده بینی(جفر سوال و جوابی)یا امام صادق علیه السلام و دیگر امامان علیهم السلام آورده اند یا قوم انی بریء مما تشرکون لعنت خدا بر هر آنکه قائل به چنین مزخرفاتی است.(بر اساس مشترکات)علم به آینده را معنا کنید شاگردان 32 جلسه ای توحید؟علم به آینده یعنی یا ارتباط مستقیم با معصومین علیهم السلام و ملائکه(که مقیاس نداریم و خودشان نه تنها این ارتباطات را در غیبت تایید ننموده اند ،بلکه تکذیب اکید فرموده اند )یا احاطه به علم خدا.هر دو محال ممکن است.چون اگرکلام معصوم علیهم السلام را حجت بدانیم بارها ما را از این مزخرفات نهی نموده اند.حالا چنین معصومی آیا ممکن است قانونی برای یک مشت اوباش بگذارد که با این قانون ممکن الوجود بر واجب الوجود مسلط شود؟؟!!! ای کاش بجای اینهمه نعمت،خداوند یک جو عقل میداد !خب تمام کتب جفر این علم را منسوب به معصوم علیهم السلام میدانند و روشها را هم به ایشان منتسب میدانند.بنده عرض میکنم آخه شارلاتا نها بنا بر چه اسنادی؟؟شما اگر یک حدیث که سلسله روات حتی دروغ داشته باشد به من نشان دادید که امام علیه السلام دستورالعملی برای جفر تعیین فرموده باشند،باز هم تاکید میکنم حتی اگر سلسله اش به شمر و یزید برسه ،باز هم من از شما قبول میکنم.ببینید بهتره قبل از عمل به هر علمی،پایهء آن را ببینید از کجا شروع میشود.این علم جفر از پایه دروغه،مزخرفه و... چون اصلا سند نداره!آیا یک شیعه مجاز است هر مزخرفی مثل نادعلی و سیفی و ... را بدون مدرک و سند به امام خود نسبت دهد؟؟؟پس تمام شاخه های جفر دروغه .تمام استادانش کثیف و حقه بازند. (جملهء معترضه)استاد ما خودمان دیدیم فردی با جفر تمام گذشته را باز گو نمود این هم دروغه؟جواب:ببینید اصل این داستان که دروغ شد،تمام زوایا و شاخه های آن هم دروغ میشود. اما جواب اینکه چگونه این باصطلاح جفّارها جواب میگیرند .خیلی ساده.اینها تا سطر مستحصله پیش میروند نا گهان سطر مستحصله را از آسمان مینویسند اما حواسشان است که چه حروفی بنویسند که نظیره ء آنها با یک موخر صدر ،مبدل به جواب شود مثلا در سوال پر سیدیم که نام من چیست اینها تا سطر مستحصله بر اساس قواعد طبیعی پیش میروند اما چون میدانند نام من محمد است در سطر مستحصله مینویسند:ت ص ظ ظ خب وقتی از این لفظ موخر صدر بگیریم میشود:ظ ت ظ ص حالا اگر از این نظیره بگیرید چه میشود؟معلومه میشود محمد .آنها تا اینجا پیش میروند و به خود شما صفحه را میدهند و با نگاه عاقل اندر سفیه میگویند حالا موخر صدر کن بعد نظیره بگیر جواب استخراج خواهد شد!!!بعضی ها هم که از مخفیات امور خبر میدهند اینها واقعا تسخیر جن دارند. اما برای اینکه تسخیراتشان را رو نکنند و یک جنبهء عرفان و تقدسی هم بخودشان دهند چنین میکنند.در ضمن شما که اصلا از جفر سر در نمیآرید ،از کجا بخودتان اجازه میدهید اعمال اینها را جفر بنامید و اشاعهء دروغهای آنها را بر عهده بگیرید؟چون خود حقه بازشان میفرمایند؟؟؟دوستان عزیز اگر جفر سوال جوابی یا هر علمی مدعی خبر قطعی از آینده هست،حتما دروغ است.اما میشود درصدی از آینده را بر اساس حال تشخیص داد مثلا تجربهء بنده از آسترولوژی این است که بین 60 تا 90 درصد صحت دارد و این در زمانی است که تازه شما استاد مسلم این علم در دنیا باشید.مثلا آیا امکان دارد دو نفر در یک شهر در یک زمان و یک لحظه و ثانیه در شهری متولد شوند؟اگر ممکن است پس باید تمام زندگی این دو کاملا عین همدیگر باشد.که چنین نیست.پس بهتر است معیارهای عقلی خود را اصلاح کنید،تازه متوجه میشوید دنبال کدام علم رفتن خوب است. نه اینکه یک مشت خرافات را از کتب صفویه ای تکرار کنید!باز هم میگویم جفرهایی که مشهور است بعنوان جفر از ریشه و بنیان غلط و دروغ است یک نمونه برای شما ارائه میکنم که یک مشت دیوانه آن را قبول ننمودند. مثلا ممکن است تعداد و عینیت حروفات دوسوال دقیقا عین هم باشند.در اینصورت چگونه ممکن است از یک سوال دو جواب بدست آید؟مثل حقه بازی عرفا در مورد حروف نورانی.اینها آمده اند 14 حرف نورانی را پس و پیش کرده اند شده:صراط علی حق نمسکه .سنیها گفته اند خیر. طرق سمعک النصیحه. حالا این حقه باز ها این را دلالت بر حقیقت ولایت حضرت امیر علیه السلام نموده اند. مگر در جفر شما سوال را عدد نمیگیرید؟فرق بین عدد این دو سوال چیستکه:یارب معنای طرق سمعک النصیحه چیست ؟ و یا : یارب معنای صراط علی حق نمسکه چیست؟اگر شما با عدد سوال کار میکنید که هم عدد این دو سوال و هم تعداد نقاطشان با هم برابراست و هم طالع وقت پرسش و هم حروف صفحه و ...بعضیها میگویند که خیر باید کل حروف سوال را هم نوشت .در این صورت اگر سوال شما 100 حرف است جواب شما هم باید 100 حرف باشد که تین هم محال است مثلا سوال:یارب اسم پسر همسایهء سمت چپی ما چیست؟جواب ممکن است باشد:علی یا بر عکس سوال ممکن است باشد آسترو لوژی چیست؟جواب :علم تاثیر امواج کواکب بر سرنوشت موجودات موجود در جهان هستی.ببینید فقط باید اجازه بدید این ذهن و عقل بیچاره به شما کمک کند همین.ادامه دارد...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دوستان عزیز بیایید گفتگو کنیم....

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.